חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריכות שחיה לבית

אין כמו בריכות שחיה לבית על מנת להעשיר את חווייתכם וחווית הילדים בבית ולעבות את שעות הפנאי. בריכות שחיה לבית מכילות את כל האפשרויות בשבילכם ובשביל הילדים להתפתח ולהעצים את חווית הבייחד שלכם. בריכות שחיה לבית עשויות ממגוון שכבות של חומרים, לרוב 2 במספר. הבריכה עשויה מפיברגלס ועליה שכבה של אקריל, ג'לקוט, קונטרקס, ועוד. ואחד הדברים החשובים ביותר בתהליך הוא בדיקת אטימות למנוע רטיבות, כמו כל בית חדש או ישן, ובמיוחד בית חדש מקבלן או דירה יד שניה חשוב לבצע תהליך של בדק בית לפני הרכישה לוודא שאתם לא קונים בית עם ליקויי בניה.
 
הצבת הבריכה בבית
 
הבריכה מוצבת כשהיא על הקרקע או מתחת לאדמה. הבריכה מכילה שלל של אלמנטים מסביב לה החל מדפנות הבריכה המעוצבות ועד לריצוף שמסביב, שהוא בדרך כלל דקים סינתטיים לגינה. אנו ממליצים על דקים מאורן בשל עיצובם הייחודי והעמידות הרבה שהם מספקים. ניתן להתקין את הדק הזה בגבהים שונים, עם תושבות המרימות אותו לגובה לבחירת הלקוח.
 
כיצד מעבים את תשתית הבריכה?
 
יש לדאוג לתשתית של צל והגנה מהשמש: פרגולות ושמשיות, וכן לתשתית ניקיון וסניטציה: משאבות לניקוי הבריכה, משאבות להזרמת כלור, רובוטים ושואבים ידניים שונים המשמשים לניקוי הדפנות. מומלץ למלא אותם ב- PH PLUS  ו- PH MINUS, חומרי הניקוי המובילים עבור בריכות השחיה. עיבוי בצורה זו מכסה את את הנוחות וההגנה מהשמש וגם מספק תנאי סניטציה ותברואה בטוחים, ללא הצטברות חיידקים ומחלות מסביב למקור המים העומדים.
 
עיבוי תאורת הבריכה
 
גם זה שלב חשוב אך הוא מיושם בתוך הבריכה ולא מחוצה לה. לאחרונה בחרו לקוחות רבים בתאורת לד לשיפוץ הבריכה הקיימת והנגשת פתרונות תאורה נוחים, לא מתכלים ואשר נשמרים לאורך זמן. לד, בשונה מתאורה רגילה מאפשר גם לבחור את הצבעים הנדרשים עבור הבריכה ולא להסתפק רק בצהוב WARM WHITE או לבן DAY LIGHT.

מאמרים נוספים

שיתוף:

צרו עמנו קשר: