חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המרכז הישראלי לריהוט: לקנות חכם!

קנייה מחושבת, מתוכננת, ממוקדת. כך תרהטו את הבית

הבחירה בחדר-שינה חדש, פינת סלון, מערכות ישיבה, או חדרי ילדים, יכולה להיות צעד ארוך ולעתים מסורבל: המבחר גדול, ההיצע רחב, וקל ללכת לאיבוד. קנייה של ריהוט חדש לבית היא לא תמיד עסק זול, וחשוב לנו, כצרכנים, לדעת לבחור נכון, להשקיע היטב, למזער טעויות ככל הניתן ולהצליח לקנות כבר בסבב הראשון ועם ביטחון שבחרנו במוצר הטוב עבורנו ובסַפָּק הנכון.

העצה הטובה ביותר של נילי בוסאני, מנכ"ל המרכז הישראלי לריהוט, היא להגיע עם בן-הזוג ולא לבד, באופן הזה תוכלו להחליט יחד, להתייעץ, לבחור, להתאים ולשלב בין רהיטים. כך תמנעו מסיטואציה לא נעימה, שבה בחרתם פריט, לבית, שאינו אהוב על בן-הזוג, ותיאלצו להחליפו או להתפשר.

בנוסף, אם אין לכם צורך לרכוש חדר-ילדים – הגיעו לבד, בלעדיהם, כך הקנייה ותהליך הבחירה יהיו ממוקדים יותר, בלי הסחות דעת.

המטרה, לדבריה של בוסאני, היא להיות ממוקדי מטרה, לא לקנות דברים שלא תכננו או לפספס קנייה של דברים שהיה לנו חשוב לקנות, לכן היא ממליצה להכין רשימה מראש. הרשימה תאפשר לכם לקנות חכם ולמזער טעויות, עדיף ליידע את הספק/החנות בצרכים השונים שלנו, מאשר לגלות אי-התאמה לאחר ההספקה של המוצר.

1. תקציב: חשבו היטב מה אתם צריכים לקנות ומה התקציב שלכם.

2. מידות: מה גודל הסלון, גודל החדר. הפרופורציות בחדר-התצוגה של החנות שונות מהמידות בבית, ולכן, פעמים רבות ספה שנקנה – תיראה לנו קטנה בחנות, אבל גדולה בבית.

3. להתאים בין פנטזיה למציאות, ולכן, יש להתייחס לנתונים קיימים של הבית מעבר למידות: מיקום חלון, דלת, מבנה הבית, פינות. לפעמים אנשים מזמינים שידה, היא אכן מתאימה בגודל, אבל יש חלון שהיא חוסמת, ולכן אינה מתאימה. אפשר לגשר על הכל, לכן צריך ליידע את המוכר בכל הנתונים בטרם הקנייה.

4. אוכלוסייה: מי גר בבית. אם יש בבית ילדים – לא חייבים לקנות ספה יוקרתית, כי הם קופצים, משתוללים. אם גרים בבית אנשים מבוגרים – רצוי לבחור בריפוד קשה יותר, שיהיה להם נוח. לבחור רהיט פונקציונלי ליושבי הבית.

5. צבעים: בחרו בצבעים נעימים, נוחים, השקיעו מחשבה ולא רק בטרנדים.

אם אתם חוששים לקחת סיכון – בחרו בצבע ניטרלי יחסית, או בחרו רהיט מתצוגה. טרנדים עלולים להימאס בשלב מסויים, ולכן, בחרו בדגם אהוב לאורך זמן.

אפשר לקנות רהיטים ביום אחד, במקום אחד, למרכז הישראלי לריהוט, יש 52 חנויות בסניף בראשון-לציון ו-22 חנויות באשדוד. החנויות עובדות בשיתוף-פעולה, אפשר לעתים לתאם הובלה אחת שתצא יחד, יכול להוזיל בעלות ההובלה ולא להפסיד ימי-עבודה, כך יגיעו כל פרטי ההזמנה יחד.

במרכז הישראלי לריהוט יש חנייה בשפע, מגוון של חנויות. מחירים נוחים. המרכז הישראלי לריהוט הינו מרכז פעיל וותיק, שהוכיח את עצמו לאורך שנים בתחום הריהוט. בנוסף לשירות שתקבלו מהחנות בה תרכשו, גם שירות הלקוחות של המרכז, זמין לשירותכם.

רוצים כבר להתרשם מהרהיטים? חייגו 03-9512969 או שתיכנסו לאתר כאן או בדף הפייסבוק שלנו כאן, ואם אתם ממש רוצים לחוות את הרהיטים – תוכלו לבקר בחנות שנמצאת ברחוב משה לוי 10, ראשון-לציון. רוצים לחשוב כבר על רהיט חדש? היכנסו לאתר כאן ותקבלו את כל הרהיטים במקום אחד. אז… נתראה בחנות!

מאמרים נוספים

שיתוף:

צרו עמנו קשר: