חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדריך להתקנת דשא סינטטי

היום בגלל המחסור במים, כולנו עברנו להתקין דשא סינטטי. יש פחות טיפול בגינה, אין צורך בהשקיה, והדשא אם הוא איכותי, נראה ממש טבעי. יש כאלה שמזמינים גנן שיתקין להם דשא, אך יש כאלה שפשוט מחפשים את דשא סינטטי מדריך להתקנה ומבצעים לבד את כל התכנון של הגינה, במיוחד כאלה שיש להם חוש התמצאות בגינה וידיים טובות. ניתן למצוא דשא סינטטי מדריך להתקנה באינטרנט, או בחוברות שניתן למצוא אצל אלה שמוכרים דשא סינטטי. אם ישנה עשבייה או דשא טבעי בגינה שלכם, יש לרסס את הדשא בחומר חזק שקוטל עשבים שוטים ולחכות כעשרה ימים. יש להנמיך את גובה האדמה ב- 10 ס"מ ויש להדק אותה מתחת לגובה הנחת הדשא. דשא סינטטי ירוק ורענן משתלב נהדר גם בגינות מרוהטות. ריהוט גן איכותי בגווני עץ מגיב יפה מאוד עם הירוק מסביבו, ויוצר תחושה טבעית ונינוחה ברחבת הגינה.

ההכנות לפני התקנת דשא סינטטי

יש לפזר על האדמה שכבת מצע שמתאימה עבור דשא סינטטי מדריך להתקנה. יש למלא את הגובה עד להנחת הדשא, אבל לא פחות מאשר 5 ס"מ. חשוב ליצור שיפוע של כמה מעלות לכוון חוץ הבית  שיהיה ניקוז למים. יש להדק טוב את המצע ממש כפי שרשום על דשא סינטטי מדריך להתקנה. יש למתוח יריעה של בד מסוג גיאו-טכני ואז לקבוע את היתדות. יש להניח את הדשא הסינטטי בשלב הזה, כאשר סיבה הדשא יפנו לאותו הכוון. כאשר אתם צריכים לחתוך את הדשא הסינטטי,  בכדיליישר פינות, יש לחתוך עם סכין יפנית, אך להיזהר בחיתוך,  היות והוא חייב להיות נקי ממש כי שכתוב אצל דשא סינטטי מדריך להתקנה. אל תשכחו שיש לפנות לפני כן מהגינה את כל הרהיטים הכבדים שהיו בגינה, ולא רק אותם, אלא גם אבנים, ממטרות ועוד. כל אלו עשויים להפריע ולשבש את תהליך ההתקנה.

דשא סינטטי על משטח בטון

על משטח בטון יש להדביק את הדשא הסינטטי בטכניקה מסוימת שתמצאו אצל המדריך להתקנה של דשא סינטטי על משטחים קשים. יש הרבה שמקשטים מרפסות גדולות בהן יש הרבה צמחים, באמצעות דשא סינטטי. ניתן לראות דשא סינטטי גם באולמות וגני אירועים, על יד בריכות שחייה, בפארקים  ועוד. יש לציין, כי לאלה שסובלים מאלרגיה בגלל דשא טבעי, התקנת דשא סינטטי הוא פתרון נהדר עבורם, ובקיץ הזה אם תתקינו דשא סינטטי, לא תגרדו יותר. אין צורך יותר במכסחות או דשנים, וכסף מיותר לשלם לגנן- החיים הופכים להיות פתאום הרבה יותר קלים.

ועכשיו נשאר רק לעצב!

לאחר שסיימתם להתקין כעת נשאר לעצב עם זכוכיות נאספות ורהיטי עץ מעוצבים לגינה שיוכלו להשתלב באופן נהדר עם הגינה הירוקה שלכם. שיהיה בהצלחה!

מאמרים נוספים

שיתוף:

צרו עמנו קשר: