חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מערכות ישיבה וינטאג' – טיפים לרכישה

שאתם חוזרים לביתכם, לאחר יום עמוס של עבודה, אתם אוהבים להרגיש את האווירה הרגועה והנוחה. חשוב כי מערכת השייבה בביתכם, תהיה נוחה ומעוצבת. רבים אוהבים מערכות ישיבה וינטאג' – טיפים לרכישה, כי האווירה החמימה והמיוחדת, תורמת לחמימות ביתית והרגשה שאתם נמצאים באזור כפרי, למרות שאתם גרים בשאון האורבני של העיר. מדובר על חומרי גלם טבעיים, כגון עץ מלא שאינו מעובד, עם פיתוחים ובדי ריפוד בגוונים חמים, כגון קטיפה וברוקד. גם ויטרינות הנמצאות בסמוך לפינת האוכל, תהיינה בסגנון עתיק עם פיתוחים מיוחדים, קונסולה בהירה עם מראה תואמת בכניסה של הבית, בין המטבח בסלון, יתרמו לאווירה והמראה המושלם של סגנון וינטג' האמנותי והקסום.
 
המזנון – פריט מרכזי ברכישה של מערכת ישיבה בסגנון פרובנס
 
יש מי שיאהב את הגוונים הבהירים של מערכות ישיבה וינטאג' – טיפים לרכישה, כך שכל  הפריטים בבית שכולו חלק אחד, עם המטבח, פינת האוכל והסלון. המזנון, יהיה פריט חשוב כאשר תרכשו מערכת בסגנון פרובנס, כך שהוא עשוי להיות מזנון עם מדפים פתוחים, מעוטר בפיתוחים, או עם זכוכית שקופה. כדאי להתיישב על מערכות הישיבה, בחנויות המיוחדות, אשר משווקות את וכן ריהוט מיוחד זה ולחוש את הנוחות, היות ומדובר במערכת ישיבה, נוחות חייבת להיות בסדר העדיפויות שלכם. סגנון ריהוט פרובנס, הפך להיות מבוקש מאוד בקרב הישראלים, אשר אוהבים את הסגנון של הריהוט האירופאי, אשר מגיע אלינו עם העיצובים החדשים בכל שנה. רבים ממעצבי הרהיטים הישראלים, נוסעים לאירופה בכל שנה ומביאים לנו את החידושים בסגנון מרהיב זה.
 
מערכת ישיבה פרובנס- המחמאות יגיעו בצרורות..
 
אנשים שאוהבים את סגנון הוינטג' הקסום, יעצבו כל חלל בביתם, החל מרכישה  של  מערכות ישיבה וינטאג' – טיפים לרכישה וימשיכו לכוון האמבט, המטבח , חדרי השינה ואפילו רהיטי הגן או המרפסת. כשאר כל החללים מעוצבים בסגנון זה, מתקבלת אווירה ביתית, נוסטלגית, רומנטית ומיוחדת.  יש כאלה שרוכשים ריהוט וינטג' עתיק שהוא יקר ויש כאלה שרוכשים את הריהוט, אצל יצרני ריהוט שיודעים להתחקות היטב ובצורה מושלמת על ריהוט זה. תוכלו לחפש ברשת , היכן נמכר ריהוט זה, מה המחירים ותוכלו להתחיל לתכנן את התקציב.

מאמרים נוספים

שיתוף:

צרו עמנו קשר: