חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רהיטים בטיחותיים לחדרי ילדים

כאשר מעצבים חדרי ילדים, יש לחשוב על הבטיחות בראש ובראשונה, על הסגנון ועל האיכות שלהם. חדרי ילדים הם המבצר האהוב עליהם, שם הם משחקים, מארחים חברים וישנים. יש לעצב את החדר בצורה הכי נוחה ונעימה עבור הילדים, כך שיהיה להם כיף להתפתח בו. על מנת להיות בטוחים כי תרכשו רהיטים בטיחותיים לחדרי ילדים, יש לחפש אותם בחנויות המורשות והידועות של רהיטי הילדים. תו התקן, הוא הדבר הראשון שמוכיח כי רהיטים בטיחותיים לחדרי ילדים המוכר יראה לכם כי תו התקן מתאים לארץ. אם מדובר על רהיטים בטיחותיים לחדרי ילדים המיובאים מחו"ל, בקשו כי הם עברו את הסדיקה של מכון התקנים והן אכן בטוחים עבור ילדכם.

כיצד נבדוק בעצמנו שמדובר בריהוט בטוח עבור ילדינו?

יש לרכוש שולחנות, מיטות וארון הזזה שלא יהיו בעלי פינות חדות, הפינות חייבות להיות עגולות על מנת שחלילה לא ייפצעו או יחטפו מכה באחד מאברי גופם. גם הארונות של הילדים, מומלץ כי תהיינה להן דלתות הזזה, אשר ימנעו מידיהם הקטנות להיתפס בהן. חשוב כי תמצאו מידע רב על רהיטים בטיחותיים לחדרי ילדים, כך שתדעו מה הקריטריונים המנחים ברכישת ריהוט זה. אם אתם מגיעים לאולמות התצוגה של חדרי הילדים, בקשו לבדוק אם אכן הריהוט מתאים מבחינה הבטיחותית. כאשר מדובר על ילדים קטנים מאוד, כדאי להקפיד הרבה יותר על כללי הבטיחות, היות ובגיל זה, הם נוטים לתאונות בתוך ביתם. גם ילדים גדולים יותר, נוטים בהרבה מקרים להשתולל בחדרם ולכן, עדיף כמה שיותר לבחור ריהוט שאין בו אלמנטים שעלולים לסכן אותם.

לבחור את הריהוט הנכון

יש להקפיד על כללי הבטיחות בבחירת הרהיטים המיועדים לילדים,  בכל גיל. אם תמצאו מידע על הריהוט כך תוכלו לבדוק בעצמכם על פי הרשימה, אם אכן ריהוט זה אכן תואם את הביטחון שילדיכם זקוקים לו. ראשית, יש לבדוק אם החומר מהם עשויים רהיטים בטיחותיים לחדרי ילדים הם אכן חזקים דיים. אם אתם יודעים שישנה חברה שהיא ידועה בייצור של חדרי ילדים שהם אכן בטיחותיים, גשו לברר ואפילו מומלץ כי תרכשו מהם את הריהוט.

מאמרים נוספים

שיתוף:

צרו עמנו קשר: