חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שטיחים מעוצבים במחירים משתלמים

שטיחים הינם פריט עיצובי בבית, והם מעניקים, יוקרה, חום וביתיות. בין הבחירה של הריהוט, כמו פינות אוכל, מערכות ישיבה וחדרי שינה, אנו נבחר שטיחים על מנת שהמראה של הבית ושאר החללים יהיה מושלם. אם שטיחים היא מילה נרדפת ליוקר, אז תוכלו להירגע כי יש שטיחים מעוצבים במחירים זולים. תמיד כדאי לברר את מחיריהם השונים של השטיחים ולמצוא שטיחים מעוצבים במחירים משתלמים. לאחר סקר השוק הנרחב, נוכל לדעת אם התקציב שעומד לרשותנו יספיק לרכוש את השטיח בו אנו מעוניינים. השאלה היא, כיצד נבחר את השטיחים שישרתו את מטרתנו על הצד הטוב ביותר?. יש הרבה שטיחים שמתאימים לכל מיני חללים, חשוב להשרות את האווירה הרצויה בבית באמצעות ריהוט ביתי מעוצב והשטיחים. יש כאלה שיעדיפו שטיחים בסגנון קלאסי ויוקרתי ויש כאלה שיעדיפו שטיחים שתהיה להם אווירה קלילה בבית.

בחירת השטיחים הנכונים בבית –כיצד?

סוג השטיחים והחומר ממנו עשויים חשוב. יש לרכוש שטיחים מעוצבים במחירים משתלמים, כך שנהיה בטוחים כי הם עשויים מחומרים איכותיים בלבד. אם נרצה לשים שטיחים בפינת האוכל שלנו, נעדיף שטיחים בעלי צבע כהה, היות ושטיחים בחדר האוכל רגישים יותר לכתמים. חשוב לא רק לרכוש שטיחים מעוצבים במחירים זולים, אלא אף לתחזק אותם. תחזוקה נכונה של שטיח יכולה להאריך לו את תוחלת החיים ואף השטיח ייראה רענן ונקי יותר. מי שמעוניין בשטיחים לחדרי הילדים, יעדיף שטיחים עם אופי קליל ומראה ססגוני וצבעוני יותר. חשוב לא לחשוף את השטיחים לשמש שעלולה לגרום להם להיראות דהויים.

כיצד מתחזקים נכון את השטיחים?

כאשר מדובר ברכישה של שטיחים מעוצבים במחירים משתלמים, יש לקחת בחשבון כי השטיחים סופגים אליהם אבק. יש להוציא את האבק לפחות פעם בשבוע באמצעות שואב אבק חזק. חשוב להפוך את השטיח אחת לחודש ולהתהלך עליו. הפעולה הזאת תוציא את רוב האבק מהשטיח והוא יהיה הרבה יותר רענן. פעם בשנה, יש לשלוח את השטיח לניקוי מקצועי, ובדרך זו, השטיח יישמר טוב יותר. יש לחשוב היטב לפני שרוכשים שטיח אם זה בגלל העיצוב, המחיר או התחזוקה.

מאמרים נוספים

שיתוף:

צרו עמנו קשר: