חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארונות קיר מעץ מלא לחדרי ילדים

אם גם אתם מעוניינים לאפשר לילדים שלכם חדר עם מרחב גדול גם כשהוא בעל שטח קטן כמו 4×5מ' למשל, ניתן לממש זאת בקלות באמצעות ארונות קיר. ארונות קיר מעץ מלא לחדרי ילדים הנם ארונות המוטמעים בתוך הקיר ולא תראו את החללים החיצוניים שלהם למעט הדלתות. בפנים כבר יחכה לכם עולם ומלואו בו תוכלו לאחסן בגדים. זה חסכוני, זה נגיש והכי חשוב – זה נוח לילדים שלכם.

התשתית עבור ארונות קיר

התשתית מחייבת בניית קיר אשר היציקה האחורית שלו היא אחדות מטרים ולעתים עשרות אם מדובר בקיר שמאחוריו יש בטון יצוק שנפרס לעומק או שקוביות רבות של בתים.  זה לא מצריך אישורי בנייה, וצוות חברת הארונות יגיע לבית שלכם, יחצוב את השטח הלט מנוצל ויטביע לכם ארון שישנה לחלוטין את פניו של חדרי ילדים, ויעביר אותו מתיחת פנים נחשקת במיוחד.

בחירת פרזול לארונות קיר

בחירה חשובה שאין להקל בה ראש. ארונות קיר הם ארונות חבויים בקיר ולכן למעט הפרזול אין מה שיפתח את הדלת: הקיר ודאי לא יעזור לכם. לכן, חשוב לבחור פרזול איכותי, חזק, שמוטמע היטב בדלתות, באופן שאין כל סיכוי שייפול מהן או אפילו יתרופף. בחברת ארונות הקיר מצויים שלל של רכיבי פרזול מהעמידים בשוק: פרזול נירוסטה, אלומיניום, ברזל, עץ ועוד. רצוי לבחור בפרזול בעל פאות עגולות כדי לא לסכן את הילדים שלכם בידיות חדות, וכמובן – לדאוג לשילובו המיטיב עם הארון ותכולת החדר: את זה תשאירו לצוות מעצבי הפנים בחנות שידאג לבצע את ההתאמה הטובה ביותר עבורכם.

אפשרות נוספת – ארונות הזזה חבויים בקיר

במסגרת אפשרות זו, נושא הפרזול רלוונטי פחות, שכן מה שפותח דלת של ארון הזזה הוא בדרך כלל מנגנון נצירה המשמש כידית עם חור, אשר לחיצתה לתוכו פותחת את הנצרה וטריקה של הדלת סוגרת אותה. ניתן גם לבחור ארונות ללא נצרה, כאלו שדחיפה קלה פותחת אותם. יתרון ארון ההזזה: אינו מצריך פרזול, קל לשימוש עבור הילדים, דקורטיבי, וניתן אף להזמינו בגרסה מודפסת: זכוכיות מראה מעוטרות, עץ צבוע בחלקו הקדמי בהזמנה אישית, ועוד שילובים רבים שישדרגו את עיצובו של חדר הילדים שלכם.

מאמרים נוספים

שיתוף:

צרו עמנו קשר: