חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לרכישת ארונות קיר

אם גם אתם מחפשים ארונות לבית, מוטב לדבוק בארונות קיר. ארונות קיר חוסכים לכם מקום רב מאד בבית: את ממד העומק שלהם. הוא נחצב בקיר, ולכן מומלץ להזמין עבור הקיר המיועד בדיקה האם ניתן לחצוב בו. הבדיקה נערכת על ידי טכנאים מחנות הארונות, והם ימסרו לכם חוות דעת לגבי חציבה בעומק המקסימלי ביותר בקיר שלכם. על פיה, תוכלו להגיע בנקל לארונות הקיר הנדרשים לאותו קיר.

כיצד בודקים האם וכמה ניתן לחצוב בקיר?

הבדיקה נערכת על ידי טכנאים מקצועיים העוסקים בארונות הזזה וארונות קיר. הטכנאים יבדקו האם קיימות תשתיות בקירות (מים, חשמל וגז) ואם כן, עד איזה עומק ניתן לחצוב על מנת שלא לפגוע בהן. כמו כן, הם יבדקו לבקשתכם קירות אחרים בהם תהיו עשויים לרצות להציב ארונות, במידה והקיר שתכננתם לבדוק לא נמצא מתאים לחציבה.
 
טיפ מס' 1 – השלימו את מדידת מידות הארון
 
כעת, לאחר שמיד העומק נודעה לכם במעמד ביקור הטכנאי, הקדישו לעצמכם כמה דקות של מדידות אורך ורוחב, וקבלו החלטה האם לעטוף את הקיר כולו בארון קיר או רק את חלקו. סמנו את החלק המדובר בעיפרון ורשמו את מידותיו. כעת, יש לכם את מידות המקסימום שעמן ניתן להתקדם לקראת רכישת ארון קיר המתאים לחדר בו הוא יוצב.
 
טיפ מס' 2 – התייעצו עם מעצב פנים לגבי הדקורציה של הארון
 
מעצב הפנים יוכל למסור לכם חוות דעת לגבי טיבו של הארון מבחינה עיצובית, ועד כמה הוא ישתלב טוב עם תכולת החר הקיימת. הוא יוכל להציע מקצה שיפורים על מנת להגדיל את ההתאמה ולהפוך את הארון שלכם למתאים ביותר להצבה בחדר זה. כמו כן, הוא יספק עצות מובילות לגבל הטמעת מראה בארון קיר. קרוב לוודאי שאם יהיה זה ארון הזזה הוא ימליץ לכם להשתמש בדלת הארון כמראה, ואם מדובר על ארון קיר, להציב את המראה בתוך הדלת, כשפותחים אותה.
 
טיפ מס' 3 – קראו היטב מהו המפרט הטכני של הארונות שאתם רואים
 
בדקו היטב מהו סוג הזכוכית, מהו סוג העץ, מהי סוג המתכת או הפלסטיק או העץ של רכיבי הפרזול השונים, לרבות ידיות הפתיחה או ההזזה. כך, תוכלו לדעת שאתם קונים ארון מחומרי בוטיק ולא ארון פשוט שצפוי להתבלות בקלות.

מאמרים נוספים

שיתוף:

צרו עמנו קשר: