חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כורסאות מעוצבות בהתאמה אישית

במאמר זה נסקור בפניכם כיצד יש לבחור כורסאות מעוצבות בהתאמה אישית, כך שתתיישב הן עם הנוחות שביקשתם להשיא לעצמכם והן עם עיצוב הבית. המדריך – שיהיה קצר, קולע ויכווין אתכם בדיוק לכורסא לה תזדקקו יעשה זאת במספר שלבים קצרים, אשר יישומם יבטיח לכם שדרוג אמתי לכורסא שלכם. כך תבחרו כורסאות מעוצבות חדשות, וגם תעשו זאת נכון.

בקרו בחדר בו תהיה הכורסא והעלו מספר תרחישים

בתרחישים, חשבו על הצורה שתהיה לכורסא, ועל הצבע שלה, ללא קשר לחומר ממנו היא תהיה עשויה: האם הנוף של כורסא שנראית שחורה ועגולה ייראה טוב יותר או פחות טוב מכורסא בעלת צבע מהיר, ומרובעת? האם כורסא בהירה ועגולה תהיה עדיפה על כורסא כהה מרובעת, או שמא ההיפך הוא הנכון? העלו את כל התרחישים, התייעצו עם יתר בני הבית, והגיעו למסקנה אודות הצורה והצבע הראויים לכורסא.

התאמה לעיצוב הביתי

לאחר שחשבתם על הצורה והצבע, זה הזמן לחשוב על העיבוד: עיבוד לבית בעיצוב קלאסי/עתיק בתוך העיר שונה מעיבוד קלאסי/עתיק בעל צביון כפרי. עיבוד מודרני בכלל שונה מהשניים האחרים. בשביל עיבוד קלאסי בעיר רצוי לבחור רהיטי זמש: עור מעובד במרקם מחוספס. בשביל עיבוד קלאסי בכפר רצוי לבחור בריהוט עור חלק. עיצוב מודרני יצריך רהיטים מעוצבים לבית מבד מיקרופייבר דוחה כתמים בצבעים חלביים או בהירים או כורסת עור לא מעובד בצבע קרם/לבן או גוון בהיר אחר.

כעת זהו הזמן לחשוב על החומר

בסופו של דבר, מדובר במוצר שעשוי או מבד על עיבודיו השונים או מעור על עיבודיו השונים. מאחד מהם תצטרכו לבחור, בסופו של דבר. ישנן מספר שיטות לעשות זאת:

1. הנוחות קובעת: מגיעים לחנות, מבקשים לראות את כל הכורסאות בצורה ובצבע שקבעתם, יושבים עליהם ולוקחים מה שהכי נוח.

2. ניסיון קודם: אם היו לכם רהיטי בד, על פי רוב – מומלץ לבחור גם עתה כורסאות בד, שכן עם החומר הזה יש לכם הכי הרבה ניסיון בהתנהלות ובתחזוקה. הדבר נכון גם לגבי רהיט עור.

3. המוצר הכי עמיד: בשיטה זו יש לקרוא את קטלוג המוצרים, ולבחור במוצר הכי עמיד, אשר ברושם הראשוני ניכר כי הוא יחזיק הכי הרבה זמן מעמד והכי פחות רגיש למפגעי בית וסביבה. בשיטה זו, מומלץ לאמת את הדברים עם חברים ומומחים לעניין.

מאמרים נוספים

שיתוף:

צרו עמנו קשר: