חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב תקרה בגבס

3 סיבות טובות לעיצוב תקרה בגבס

עיצוב תקרה בגבס נחשב לאחד החשובים שיש בביתכם. הגבס מאפשר ממד נוסף לתקרה גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה אקוסטית: הגבס ידוע כחומר שמשפר את האקוסטיקה במבנה, ותורם לאטימתו מבחינת רעשי סביבה. הגבס הוא גם חומר ידידותי לסביבה, ובפרט לסביבת הבית, בניגוד לבטון הידוע בפולט מרכזי של גזי חממה. לכן, יציקת גבס על התקרה עשויה לתת זריקת עידוד לקהילה כולה – שגרה בקרבתך לדבוק בעבודות הגבס. העלויות של הגבס זולות מאלו של הבטון, כולל הלוגיסטיקה ועלויות ההכנה.
 
בניית התקרה בצורות ייחודיות לבחירתך
 
חברת מומחים לעבודה בגבס תציג לך מקטלוג עבודות לבחירה. ניתן גם לנסח עיצוב עבודה משלך ולמסור אותו לחברה לבדיקה. כך או כך, העבודה תתבצע בזיל הזול, משום שבשונה מבטון לא נדרש ערבול של הגבס. הוא יגיע עם לוחות מוכנים להדבקה על התקרה, ויעוצב על פי המתווה שסוכם עם החברה.
 
עיצובים מפוארים לתפארת דירתך
 
העיצוב מתבטא בשינוי תוואי לוחות הגבס ממרובעים לצורות חופשיות, בשימוש בבדים למתיחת התקרה, כמו פוליאסטר ו- PVC המדמים צבע חי על הלוחות, ויש גם צביעה חיה של הלוחות בצבעים מיוחדים לעיטור לוחות גבס. כל אלו יוצרים בביתך תקרה מעוצבת שלמעשה מהווה תמונת ראי של הרצפה המעוטרת בשטיחים ואריחים מפוארים.
 
התאמה לכל סוגי עיצובי הבתים
 
בשל הדרכים הייחודיות לעצב ולצבוע את התקרות, ניתן למצוא תקרות מתוחות מגבס חומות, לבנות, כחולות, במרקם זכוכית ועוד סוגים רבים של תקרות. כך, הגבס מתאים לא רק לבית מודרני לבן אלא לכל סוגי הבתים. זהו אמצעי קל ויעיל מאד להבעת העיצוב הביתי שאתם מעוניינים להביע.
 
חברת בוטיק תבצע את כל משימות הגבס בתקרת דירתך
 
החברה תבחן את מתווה הדירה ותבדוק דרכים להדביק את לוחות הגבס והטפטים השונים מבד למתיחתו. היא תשתמש בלוחות ובדים המתאימים לתקרה שלכם, כך שהיא תוכל "לסחוב" אותם בבטחה למשך שנים רבות. החברה תבצע בבית בדיוק את העבודה שהובטחה והוצגה בקטלוג ותציג אותה ללקוח כעבור זמן קצר. מובטחת עבודת בוטיק על פי כל הכללים, בשפע עיצובים.
 
צרו קשר עמנו למידע על עבודות גבס בתקרה: חיבור לוחות גבס לתקרה והנמכת תקרה עם בדים מעוצבים!

מאמרים נוספים

שיתוף:

צרו עמנו קשר: