חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרקטים מעוצבים מעץ לבית

כאשר אתם בוחרים פרקטים מעץ אתם מגשימים חלום כפול: יש לכם רצפת עץ כמו שתמיד חלמתם עליה והיא גם חזקה מאד, ממש כמו משטח שיש. הדעה הרווחת על עץ, שהוא לא מתאים לבית כי הוא לא חזק כמו בטון אינה נכונה כשזה מגיע לפרקטים. פרקטים הם תחום מאד מקצועי בתוך עולם השיפוצים, והבררנות של אנשי המקצוע והחברות העוסקות במלאכה היא הקפדנית ביותר מכל תחומי השיפוץ. פרקט לא יציב יכול להוביל לנפילת הדיירים, החלקתם והסבת נזקים שהשתיקה יפה להם. לכן, בשלב הראשון, כשהיצרן בוחר את החומרים, הוא עושה זאת באדיקות שאין שניה לה, מה שאומר שאם יש עץ אמתי המשמש לפרקטים זהו עץ מאד חזק, שבנוסף לחוזקו הטבעי עבר אימפרגנציה בדוד חומרים ושימון דו צדדי בכל שבב ושבב.
 
אידאלי לרקדני ורקדניות סטפס ופלמנקו, ולכל מי שיודע שרוקע חזק על הרצפה שלו

זהו המשטח הכי אידיאלי שיש לרוקעים חזק מכל סיבה שהיא. לא היינו אומרים לכם, כמי שנוהגים לעשות כן, לקנות משטח למינציה משום שזה בדיוק המשטח שאינכם צריכים אם זו המטרה שלכם. עץ הוא משטח חזק, שעבר גם חיזוק מלאכותי, וזה הכי בטוח גם לכם וגם לשימור הרצפה בסופו של דבר.
 
מצריך צביעה מחודשת

פרקט העץ מצריך גם מצריך צביעה מחודשת. עץ הוא חומר שתכונה עיקרית אצלו – שהוא גורם לצבע שלו לדהות. כאשר זה קורה, ניתן להצטייד בפחיות צבעי עץ המסופקות עם הפרקטים, או שמסופקת הדרכה לגבי סוג הצבע המדויק שיש לקנות. מדי מספר שנים ולעתים חודשים – נדרשת צביעה מחודשת של המשטח על מנת להשיבו להיותו מלא מבחינת היקף הצבע שלו.
 
מצריך פוליש

בשל כך שהפרקטים מהעץ האמתי ייצרכו בשביל לרקוע חזק בלי להתבייש, יש לזה מחיר, שכן הימשכות התופעה זמן רב, העולה על חודשים או שנים ישחק את העץ. על מנת לטפל בשחיקה הזו מזמינים חברת פוליש שתלטש לכם את העץ ותחזיר אותו להיות חלק ועמיד כמו פעם. זו לא פעולה שגרתית, אבל אחת לשנתיים או שלוש מומלץ לעשות זאת, אם אתם יודעים שהרקיעות והריקודים יימשכו באופן תדיר במהלך תקופה זו.

מאמרים נוספים

שיתוף:

צרו עמנו קשר: